F.A.Q

 

1. Wat zijn de voordelen van het bestellen door www.zoofast.nl?

 

  • de kortingen voor trouwe klanten
  • een garantie van Top Kwaliteit en altijd de beste producten
  • mogelijkheid om uw bestelling te volgen en al zijn status verandert
  • mogelijkheid om onze nieuwsbrief te ontvangen met geweldige acties

 

2. Hoeveel moet ik voor de levering betalen?


Alle bestellingen boven 29€ zijn gratis geleverd.

 

3. Hoe lang duurt het verzenden?


99% van de bestellingen worden verwerkt en verzonden binnen 3 werkdagen(Let op: dit geldt vanaf het moment dat de betaling bij ons binnen is). Indien de beschikbaarheid van het bestelde product wordt beperkt of dat het is uitverkocht en niet op voorraad, kan de tijd van levering tot 10 werkdagen worden overschreden. In al deze gevallen zijn de klanten meteen opviel dat feit door onze Klantenservice.

 

4. Hoe bestel ik?


Na het toevoegen van het artikel aan de winkelwagen, vul het adres van levering en selecteer uw voorkeur betaalmethode. Om het e-mailadres dat je bij het ​​maken van een bestelling ontvangt u een bevestiging van de bestelling met het nummer en alle details over de transactie ontvangen.

 

5. Mislukte betaling - wat moet ik doen?


Als er een fout wordt weergegeven tijdens betaling, zowel met eCard of PayPal kunt u nog steeds betalen voor uw orde later (bankoverschrijving of rembours). Neem contact met onze Kalntenservice op: office@zoofast.nl

 

6. Hoe word ik geïnformeerd over de datum van levering?


Elke verandering van de status van uw bestelling wordt aangekondigd met een automatische e-mail met de nodige informatie. Wanneer u een e-mail waarin de status wordt gewijzigd in ontvangst: "Verzonden", kunt u verwachten dat uw bestelling worden geleverd in 3 werkdagen.

 

7. Wat moet ik doen als het pakket is beschadigd tijdens het transport ?


Als u ontdekt dat uw pakket beschadigd is, moet u een schade rapport maakt, bij voorkeur in aanwezigheid van de koerier (een schaderapport aanzienlijk verkort de tijd van de vordering beschouwing). Je moet bovendien stuur ons een e-mail / office@zoofast.nl / met volgnummer en een korte beschrijving van het probleem. Uw claim zal door ons en koeriersbedrijf beschouwd worden zo snel als het mogelijk.

 

8. Kan ik mijn bestelling te annuleren?


In geval van een fout of andere factor die u dwingt om de bestelling te annuleren, neem dan contact op met de Klantenservice via e-mail / office@zoofast.nl / of telefoon: +31 85 888 28 52.

 

9. Kan ik het afleveradres na de bestelling geplaatst veranderen??


Als u nodig hebt om het afleveradres te wijzigen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail / office@zoofast.nl / of telefoon:. +31 85 888 28 52. We informeren, dat het niet altijd een dergelijke wijziging zal het mogelijk zijn, dit is afhankelijk van de status van uw bestelling.

Algemene voorwaarden | Gids voor eigenaren van een honden en kat | F.A.Q. | Retouren | Verzending en betalingen | Contact | Over ons | Promotie voorwaarden | Site map | Honden | Katten | Verander valuta naar Poolse Zloty | 100% tevreden of geld terug!
Chat

Kies uw chat